Handlekurv


Handlekurven er tom

Sum total

0,-

Inkl.mva - ekslusiv frakt

Fast frakt i Norge 99,-

Salgsbetingelser

Alle priser er oppgitt i norske kroner og inkluderer mva. 


Du vil motta en automatisk ordrebekreftelse pr e-post, øyeblikkelig etter at du har sendt din bestilling. 

Angrerettskjema vil du motta på mail når varene sendes. 
Den vil du ikke få sammen med varene dine, for jeg foretrekker å sende den med e-post, så vi kan spare miljøet på den måten. 

Kundedata blir ikke delt med/solgt til en tredje part og oppbevares ifølge norsk lov.
 

Bestillingsvarer / forhåndsbestilling av varer

Varer som er merket som “bestillingsvarer” bestilles KUN inn dersom en kunde ønsker det. NB! Dette er det ingen retur på. NB!

Frakt og levering på større ting må avklarest. Ta kontakt på mail post@tore-garden.no om du lurer på noe.

Om du forhåndsbestiller varer som “kommer snart”, sender jeg ikke ordren før alle varene er kommet, så sant ikke annet blir avtalt. 

Ønsker du del-levering der varene som kommer snart blir sendt når de er inne på butikken, må du betale frakt for hver levering. 

Gavekort

Gavekort kjøpt i butikken må brukes innen ett år etter kjøpsdato.


Betaling 

Vi har Klarna betalingsløsning i nettbutikken der du kan betale med kort eller velge faktura.

Reklamasjon 

Alle varer blir kontrollert for feil og mangler før det blir pakket og sendt fra Tore-garden. 

VIKTIIG!! Sjekk pakken din ved henting. Er pakken din skadet ved henting eller skulle det vere feil på varen så må du snarest ta kontakt hvis du skal få dette erstattet, senest innen 2 dager. Husk ta vare på emballasjen.

Levering og frakt 

Orderen sendes innen 1-3 virkedager og du har varene hos deg innen en uke! Om ikke det lar seg gjøre så tar jeg kontakt. 

Pakker sendes med sporingsnr. enten direkte til din postkasse, eller  hentested om pakken er for stor. Vi tar ikke ansvar for pakker etter at den er levert i din postkasse. 

Frakt med Bring i Norge er kr 99,- 


Enkelte ting kan ikke pakkes sammen i samme eske og da vil det bli ekstra porto. Det er fordi jeg vil pakke varene så godt som mulig og da er det enkelte ting som ikke kan pakkes i samme eske, for at det ikke skal bli ødelagt underveis eller knuses. Men jeg vil ta kontakt når det eventuelt skulle skje. På enkelte møbler og tunge varer må vi ha mer frakt, det står da opplyst på produktet.

Om du har mulighet til å hente varene i Tore-garden så er du hjertelig velkommen til det. Da vil du også slippe å betale frakt 


Uavhentede pakker 

Husk å oppgi riktig mobilnr i bestillingen din. Du vil motta en sms på dette nr når pakken din er klar for henting på ditt postkontor.

Det er ditt ansvar som kunde å hente ut pakken på postkontoret. Henter du ikke pakken og den blir sendt i retur til Tore-garden, vil jeg trekke fra et administrasjonsgebyr på 400,- pluss 150,- i returfrakt som jeg blir fakturert for fra posten. På store pakker vil returfrakten være på mer enn 150 kr, eventuelt beløp til gode etter dette blir kreditert din bank konto/ kredittkort. Frakt for pakken ut til kunden (vanligvis fast frakt kr 99,-) må også dekkes av kunden.

På ordrer der ordre summen er på mindre enn 550 kr ( altså ingen refusjon) vil du motta en faktura fra Tore-garden på eventuelt returfrakt etc. Betalingsfrist 7 dager …etter dette blir den sendt til inkassobyrå.

Angrefrist 

Vi ber deg tenke deg om og handle kun hvis du virkelig vil ha varen. Spør oss om mål, størrelser og passform på klær hvis du er usikker. Vi kan ikke ta imot bestillinger med flere forskjellige størrelser av samme vare.

La oss sammen jobbe for en mer bærekraftig netthandel. Å sende masse varer frem og tilbake gagner hverken oss eller miljøet.

Skulle du likevel måtte returnere en vare så har du 14 dagers åpent kjøp/pengene tilbake fra den dagen du henter pakken din på postkontoret. Ved retur etter 14 dager får du tilgodelapp.

Angrerettskjema får du på mail ved sending av varene. Jeg sender ikke dette sammen med dine varer.

Feilfrie og ubrukte varer sendes til meg innen 14 dager i sin originale emballasje. Returfrakt må du betale selv. Frakt for pakken ut til kunden blir ikke refundert.

Det er alltid lurt å sende meg en mail for å avklare en evt retur før du sender varen tilbake. Jeg anbefaler deg å sende varen med sporing da det forekommer at pakker blir borte i posten.

Jeg har fysisk butikk i tillegg til nettbutikken og tar derfor forbehold om at varer kan være utsolgte selv om det ikke er oppgitt på nettsiden. 

Jeg tar også forbehold om at farger på produktene kan avvike litt fra produktbildene. 

Bestillingsvarer som jeg bestiller inn spesiellt til deg kan ikke byttes eller returneres.

Spiselige varer kan ikke returneres.

Undertøy, smykker, hårpynt, luer, hatter, solbriller, strømpebukser, sokker og andre hygienene- produkter kan dessverre ikke returneres.

Salgsvarer byttes ikke. 

Jeg vil bruke emballasje om igjen for å spare miljøet, så det kan hende at det som står utenpå esken ikke samsvarer med innholdet.


Ønsker deg en hyggelig handel 

Vennlig hilsen 

Sølvi